horsesandheelers.blogg.se

En vardagsblogg om livet på Kärra gård, våra hundar, hästar, hästuppfödning och övriga av gårdens djur. Jag skriver om det jag brinner för nämligen djur och gårdsliv.

Massör och veterinär

Publicerad 2015-12-28 23:22:44 i Hundarna, Hästarna,

Idag har indra fått massage av ida från swedish horse health. Indra njöt i fulla drag. Tänkte det var bra att hon fick en genomgång innan fodervärden tar över henne from första januari. Ida hittade iaf inget anmärkningsvärt. Skönt.



Något som är mindre bra är att Seke inte mår så bra. Han verkar väldigt smärtpåverkad och går lite krumt. Det kom nu ikväll så jag ringde såklart veterinär men hon tyckte att jag skulle ut och gå med honom och se så han kissade och så. När han kom ut gick han ok och svansen var uppe så vi avvaktar till imorgon och hoppas han mår bättre då. Annars får vi åka in med honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina Nilsson

Nina heter jag som har den här bloggen. Jag bor med min sambo Rickard på en liten gård i södra Skåne. Vi föder upp hopphästar i liten skala och har ett brinnande intresse för våra hundar, två Lancashire heelers vid namn Hillstars All Inclusive "Siv" och Mirox Bonheur le Beau "Seke".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela