horsesandheelers.blogg.se

En vardagsblogg om livet på Kärra gård, våra hundar, hästar, hästuppfödning och övriga av gårdens djur. Jag skriver om det jag brinner för nämligen djur och gårdsliv.

Nu är det nästa djur som är dåligt.

Publicerad 2015-12-31 11:45:23 i Katt,

Varför varför blir de alltid dåliga på röda dagar? Sjukt alltså.
Nu sitter jag och väntar på att bästa veterinären Huba ska komma ut och titta på min stallkatt som inte alls mår bra. Ibland älskar man verkligen livet på landet bland alla djur.....

Håll tummarna!

Kommentarer

Postat av: Anna Gunnarson

Publicerad 2015-12-31 12:19:52

Men vilken otur du har. Och ja visst är det så att dom självklart ska bli dåliga på röda dagar. 😩

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina Nilsson

Nina heter jag som har den här bloggen. Jag bor med min sambo Rickard på en liten gård i södra Skåne. Vi föder upp hopphästar i liten skala och har ett brinnande intresse för våra hundar, två Lancashire heelers vid namn Hillstars All Inclusive "Siv" och Mirox Bonheur le Beau "Seke".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela