horsesandheelers.blogg.se

En vardagsblogg om livet på Kärra gård, våra hundar, hästar, hästuppfödning och övriga av gårdens djur. Jag skriver om det jag brinner för nämligen djur och gårdsliv.

En härlig dag

Publicerad 2016-02-07 22:17:21 i Allmänt,

Vilken underbar dag det har varit idag. Vädermässigt var det verkligen fint förutom nu ikväll när det blev regn.
Jag och Rickard tog en härlig runda med hundarna innan min moster och morbror kom hit på fika och lite ägghandlande.


Båda hundarna blev rätt möra efter promenaden.


Vi städade även lite i hönshuset och gjorde vid redena. Har tänkt få fram lite kycklingar nu snart. Är sugen på lite dun. De är så söta!

Igår var det full fart. Jag träffade bästa Matilda, thetackroom.se, igår i Helsingborg och Vi fick shoppat och pratar en massa. Så himla kul att träffas. Tyvärr blir det sällan eftersom det skiljer 45 mil men vi försöker så ofta vi kan. Tur det finns mobiler och handsfree.

Hann precis hem för att ta in och fodra hästarna innan vi åkte hem till mina föräldrar för middag. Var så gott och trevligt. 

Hoppas ni har det bra. :-) godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina Nilsson

Nina heter jag som har den här bloggen. Jag bor med min sambo Rickard på en liten gård i södra Skåne. Vi föder upp hopphästar i liten skala och har ett brinnande intresse för våra hundar, två Lancashire heelers vid namn Hillstars All Inclusive "Siv" och Mirox Bonheur le Beau "Seke".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela