horsesandheelers.blogg.se

En vardagsblogg om livet på Kärra gård, våra hundar, hästar, hästuppfödning och övriga av gårdens djur. Jag skriver om det jag brinner för nämligen djur och gårdsliv.

Fullt upp en fredag

Publicerad 2016-01-08 22:29:09 i

Idag blev vår nya säng levererad. Jippi. Vi beställde den för bara två veckor sedan så det var snabbt. En Jensen blev det. I butiken fanns det en naprapat som hjälpte till att prova ut sängar. Perfekt för mig som har en skada i ryggen. Hoppas nu verkligen det blir bra.
Rickards pappa var här och tog emot leveransen för vi jobbar ju och kan inte stå stand by hela dagen. Så himla snällt!

Jag passade på att muta mamma och pappa med middag om de kom hit och hjälpte till att ta ut den gamla sängen och ta in den nya. 

Medan vi ändå skulle byta säng passade vi på att möblera om lite så nu står sängen annorlunda. Vi får se om vi trivs med den så.

När jag skulle handla lite mat till ikväll passade jag på att smita inom Butik Råsa som säljer village candle och köpte ett riktigt härligt vårljus.

Nu ligger jag nerbäddad och ska läsa lite i Gods och gårdar. Kul med lite inspiration.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina Nilsson

Nina heter jag som har den här bloggen. Jag bor med min sambo Rickard på en liten gård i södra Skåne. Vi föder upp hopphästar i liten skala och har ett brinnande intresse för våra hundar, två Lancashire heelers vid namn Hillstars All Inclusive "Siv" och Mirox Bonheur le Beau "Seke".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela