horsesandheelers.blogg.se

En vardagsblogg om livet på Kärra gård, våra hundar, hästar, hästuppfödning och övriga av gårdens djur. Jag skriver om det jag brinner för nämligen djur och gårdsliv.

Dagens lista

Publicerad 2016-05-01 21:39:22 i


Avlossat en pistol japp! 
Gått på en blind date japp
Skolkat från skolan japp
Sett någon föda japp
Sett någon dö japp
Besökt Kanada nej
Besökt Hawaii nej
Besökt Las Vegas japp
Besökt Asien japp
Besökt Afrika ️ nej
Besökt Florida japp
Varit i Mexiko nej
Besökt Australien nej
Sett Grand Canyon i verkligheten japp
Åkt helikopter japp
Varit i L.A. nej
Besökt New York City  japp
Gråtit dig till sömns japp
Nyligen målat med färgpennor japp
Sjungit karaoke absolut inte 
Betalat en måltid med enbart mynt nej
Busringt absolut 
Skrattat så du gråtit fler gånger än jag kan räkna 
Fångat en snöflinga på tungan japp
Har barn nej
Har djur många 
Badat näck japp
Åkt slalom japp
Åkt vattenskidor nej
Campat i tält japp 
Åkt motorcykel nej
Hoppat ut ur ett flygplan nej 
Gjort något som skulle kunnat döda dig ja
Gjort något du kommer ångra resten av livet  ja
Ridit på en elefant nej
Ridit på en kamel ja 
Ätit kakor, tårta eller glass till middag absolut 
Varit med på TV  nej 
Varit med i tidningen ja flera gånger 
Stulit en trafikskylt nej 
Varit med i en bilolycka ja tyvärr 
Legat på sjukhus ja
Donerat blod nej 
Betalat böter under senaste 12 mån nej
Blivit rånad nej
Spenderat en natt i häktet nej
Har/haft en piercing  ja
Tatuerat mig absolut inte 
Kört bil  ja varje dag 
Ägt/äger min drömbil nej inte riktigt 
Varit i en polisbil  ja
Gift dig nej men snart 
Skilt dig nej
Blivit kär  ja
Betalat en främlings mat nej
Kört över 100 km/h ja
Djuphavsdykt nej fy.
Hittat en död kropp ja
Bott själv ja

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina Nilsson

Nina heter jag som har den här bloggen. Jag bor med min sambo Rickard på en liten gård i södra Skåne. Vi föder upp hopphästar i liten skala och har ett brinnande intresse för våra hundar, två Lancashire heelers vid namn Hillstars All Inclusive "Siv" och Mirox Bonheur le Beau "Seke".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela