horsesandheelers.blogg.se

En vardagsblogg om livet på Kärra gård, våra hundar, hästar, hästuppfödning och övriga av gårdens djur. Jag skriver om det jag brinner för nämligen djur och gårdsliv.

Så mysigt

Publicerad 2016-01-04 23:35:50 i

Har precis varit ute och nattat hästarna. Både de i stallet och de på lösdriften. Ibland är det så himla mysigt att bara gå och pyssla för sig själv. Höra hästarnas tuggande och när de kommer till ro inför natten. Ikväll var det helt stjärnklart också. Så väldigt rofyllt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina Nilsson

Nina heter jag som har den här bloggen. Jag bor med min sambo Rickard på en liten gård i södra Skåne. Vi föder upp hopphästar i liten skala och har ett brinnande intresse för våra hundar, två Lancashire heelers vid namn Hillstars All Inclusive "Siv" och Mirox Bonheur le Beau "Seke".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela