horsesandheelers.blogg.se

En vardagsblogg om livet på Kärra gård, våra hundar, hästar, hästuppfödning och övriga av gårdens djur. Jag skriver om det jag brinner för nämligen djur och gårdsliv.

Söndag

Publicerad 2016-01-10 22:02:13 i Allmänt, Hästarna,

Idag har det sannerligen varit omväxlande väder. I morse när jag och Rickard hämtade halm var det fuktigt och dimmigt. Det höll i sig hela förmiddagen men sen försvinner dimman och det var bara blött och molnigt. Sen helt plötsligt på kvällen blev det värsta snöfallet. Tyvärr är det en plusgrad så det blir mest slask och is. Trist.

Lysande ögon ute i snön. :-)



Jag fick även lämnat in den muntliga delen av min tenta. Var inte helt lätt att göra över ljudfilen men till slut funkade det tack och lov.

Hann en sväng till Malmö också för att träffa föräldrarna, syster och systerson på en fika också. 

Nu är det dags för bingen för imorgon är det en ny arbetsvecka. Jippi.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Nina Nilsson

Nina heter jag som har den här bloggen. Jag bor med min sambo Rickard på en liten gård i södra Skåne. Vi föder upp hopphästar i liten skala och har ett brinnande intresse för våra hundar, två Lancashire heelers vid namn Hillstars All Inclusive "Siv" och Mirox Bonheur le Beau "Seke".

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela